Uw hulp helpt ons het beter te doen

tevredenklant

Klanttevredenheid is belangrijk voor ons en daarom doen we er continu onderzoek naar. Dank aan de deelnemers aan het KTO 2017 en uw gerichte feedback op ons werk. We gaan direct aan de slag met de aandachtspunten, om u nog beter van dienst te zijn!

Dankzij uw medewerking

We horen graag hoe u denkt over belangrijke service-elementen als leveringssnelheid, leveringsbetrouwbaarheid, kennis van zaken, klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, communicatie en kwaliteit en we zijn dus erg blij, dat veel klanten hebben meegewerkt aan ons KTO en ons van feedback hebben voorzien. In 2018 zetten we dit continu meten van de klanttevredenheid voort.

Betere communicatie

Zo weten we nu dat onze communicatie de meeste aandacht behoeft. Daarom zijn we bijvoorbeeld in geval van verstoringen, overgestapt van pas communiceren als er iets te melden valt, op regelmatig informeren, ook wanneer er nog niet direct nieuws is. Hier hebben we al veel positieve reacties op gekregen.

Meer tijd aan de voorkant

Scherper zijn op gemaakte afspraken is ook een aandachtspunt. Op basis van de suggestie om aan de voorkant meer tijd te nemen, zijn we het nu zo aan organiseren, dat we intern veel meer mensen betrekken bij de opstart van een project, waardoor er in een later stadium minder mis kan gaan en we minder hoeven bij te sturen. We vernemen graag of u daar al iets van merkt en of u de komende tijd verbetering constateert.

Langzaamaan vooruit

Uiteindelijk willen we dat u op alle fronten tevreden bent met onze dienstverlening. Op basis van de cijfers die u ons geeft en de afgelopen jaren gegeven hebt, concluderen we dat we langzaamaan vooruit gaan. Blijft u ons helpen deze stijgende lijn voort te zetten en onze doelstelling te behalen om het gemiddelde van een 7,0 in 2017, in 2018 te verhogen?

Terug naar overzicht...