TMC bestaat dit jaar 95 jaar en dat laten wij natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan. Op woensdagmiddag 29 juni hadden wij onze werkzaamheden even kort geparkeerd en zijn wij met alle collega's naar het centrum van Amsterdam vertrokken om daar het spel “Wie is de Mol?” te spelen.
Lees meer...
In diverse Europese landen zijn de betaalkaarten van Debit Mastercard en Visa Debit al in omloop. Ook in Nederland worden deze, vanaf de tweede helft van dit jaar, alleen nog uitgegeven. Om ervoor te zorgen dat parkeerders, uit binnen- en buitenland kunnen blijven betalen, gaan wij de parkeerautomaten aanpassen.
Lees meer...
Op woensdag 5 en donderdag 6 oktober 2022 is TMC aanwezig tijdens Vakbeurs Mobiliteit. Anders dan voorgaande jaren is dat de vakbeurs deze keer in de Jaarbeurs Utrecht wordt gehouden.
Lees meer...
Hoera, TMC is 95 jaar! Wij zijn ontzettend trots dat wij deze leeftijd hebben bereikt en kijken uit naar ons volgende lustrum, waarbij wij ons 100-jarige bestaan mogen vieren.
Lees meer...
Taxameter Centrale verzorgt al jaren de afhandeling van elektronische betalingen op parkeerautomaten. Om de volgende stap te zetten naar de afhandeling van transacties bij niet geleverde producten zoals parkeergaragesystemen en outdoor betaalterminals is hiervoor een nieuwe dienst gelanceerd, genaamd FLUX. APCOA PARKING ziet het voordeel en laat de afhandeling van parkeertransacties bij Heros aan ons over.
Lees meer...
Van 29 maart tot en met 1 april is TMC aanwezig op de Intertraffic 2022 in de RAI in Amsterdam. Tot en met 21 maart is aanmelden gratis, dus wees op tijd.
Lees meer...
Na het verwijderen van het slagboomsysteem op locatie Gevangentoren in Wageningen, kunnen bezoekers vanaf nu terecht op een open terrein en betalen bij fonkelnieuwe S5 parkeerautomaten.
Lees meer...
TMC wenst u fijne feestdagen en een gelukkig, voorspoedig, innovatief en vooral gezond 2022!
Lees meer...
Helaas hebben wij vanuit de organisatie van de Vakbeurs Mobiliteit het bericht ontvangen dat de aankomende editie op donderdag 25 november niet door gaat.
Lees meer...
Eén van de plannen, voortgekomen uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2020, is het ontwikkelen van een klantenportaal. In het portaal komen verschillende datastromen samen, waardoor klanten indirect meekijken in onder andere ons ERP systeem AFAS en in ons serviceproces. Dit resulteert in nóg meer transparantie, openheid, hogere kwaliteit en snelheid
Lees meer...