Zeven jaar in de haven van Utrecht
Het vaarseizoen is in volle gang en dat is goed te zien in Utrecht. Er is veel verkeer op het water en in de havens meren er passanten aan, uit binnen- en buitenland.
In de jachthaven van Utrecht staan al zeven jaren de havenbetaalautomaten van TMC. Passanten die een of meerdere dagen met hun boot in de jachthaven willen verblijven kunnen hier hun liggeld betalen. Voor zowel de passanten als de beheerders biedt het hebben van de betaalautomaten veel voordelen, zoals gemak, tijdsbesparing, flexibiliteit, transparantie en efficiëntie in het beheer. Wat zijn nu eigenlijk de grootste voordelen?
Voordelen op een rij:
- Passanten hoeven niet op zoek te gaan naar een havenmeester of een havenkantoor om hun betaling te regelen. Het proces is geautomatiseerd en beschikbaar op elk moment van de dag (24/7).
- Gastvrij. Doordat de automaten 24/7 beschikbaar zijn zien bezoekers, bij aankomst, dat er aan hen wordt gedacht. Ook in de uren dat de havenmeesters minder aanwezig zijn.
- Geen contant geld in omloop.
- Voor de jachthavenbeheerders bieden havenbetaalautomaten een efficiënter beheer van de financiële stromen. Het automatiseert het betalingsproces en vermindert de noodzaak van handmatige administratie. Dit vermindert de werklast.
- Meer tijd voor overige taken als havenmeester.
Het periodieke onderhoud en alles wat daarbij komt kijken wordt in de haven van Utrecht ook door TMC opgepakt. Onze monteurs zijn altijd in de buurt om in geval van verstoringen zo snel mogelijk, vanaf afstand of op locatie, in actie te komen. De gemeente heeft er geen omkijken meer naar.
In combinatie met een havenapp geeft de gemeente Utrecht verschillende betalingsmogelijkheden aan de bezoekers. Wel zo gastvrij!
Terug naar overzicht...