TMC neemt compleet beheer in Amstelveen op zich

tekenenamstelveen

Gemeente Amstelveen laat zich volledig ontzorgen door TMC, nu ze na de aanbestedingsprocedure eigenaar is geworden van nieuwe Strada parkeerautomaten. Amstelveen heeft zo geen omkijken meer naar installatie, (gebruikers-) ondersteuning, beheer, onderhoud en optimalisatie. Want daar zijn wij voor ingeschakeld!

Na de Europese aanbestedingsprocedure is gemeente Amstelveen eigenaar geworden van een nieuwe serie Strada parkeerautomaten. De nieuwe automaten ondersteunen betalingen via Maestro, creditkaart en Tap & Go, aangevuld met het door gemeente Amstelveen gebruikte bezoekerssysteem.

Storingen voor zijn

Techniek blijft techniek en er gaat heus wel eens wat mis. Echter, als iets het functioneren van de parkeerautomaten in de weg staat, pakken we het aan, waardoor het is opgelost, voor de gemeente het weet. De essentie van wat we doen, is meedenken, anticiperen en acteren.

‘Voorkomen is beter dan genezen’ en problemen vóór zijn, is - zoals bekend - vele malen doelmatiger, minder kostbaar en beter voor de verhoudingen, dan problemen achteraf oplossen. Vanuit het oogpunt van preventie, controleren we onze systemen en de bijhorende systeemprocessen daarom 24/7. Wij interpreteren vervolgens de meldingen en bepalen waar we moeten ingrijpen.

Parkeerders bellen ons

Parkeerders met vragen of opmerkingen bellen ons. Het telefoonnummer van TMC staat duidelijk zichtbaar op de parkeerautomaat. Vragen, acute storingen, ergernissen; de parkeerder krijgt direct een servicedeskmedewerker aan de lijn. Zonder omweg biedt die hem de juiste ondersteuning.

Niet-elektronische storingen - storingen die niet zichtbaar zijn via monitoring - komen op deze manier meteen bij ons terecht, waardoor we snel kunnen optreden. Door  vraagbaak te zijn, ontdekken we bovendien hoe we de service aan de parkeerder kunnen verbeteren.

Terug naar overzicht...