Een parkeerautomaat kan wel eens last hebben van een verstoring. En dan? Erg vervelend voor de parkeerder. Met een storingsnummer op de automaat kan de parkeerder de storing melden en wordt hij of zij direct verder geholpen. En dat kan ook ons storingsnummer zijn!
Voor vele gemeente pakt TMC al het complete beheer op. We regelen alles op en rond de parkeerautomaten. Zo pakken we bijvoorbeeld het eerstelijns onderhoud op zoals het vervangen van ticketrollen en oplossen van kleine storingen. Maar onze serviceverlening gaat nog verder.
Met ons storingsnummer op de automaten bellen de parkeerders direct met onze servicedesk. Elke gemeente krijgt een eigen storingsnummer, zo weten onze servicedeskmedewerkers direct in welke stad de parkeerder staat om deze zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ook wanneer TMC niet het volledige beheer van uw parkeerautomatenpark verzorgt kunnen wij als meldkamer voor uw parkeerstoringen fungeren.
Tussen 7:30 uur en 18:00 uur registreren onze servicedeskmedewerkers zelf de binnengekomen meldingen. Indien beschikbaar kan er direct een monteur met de eventuele herstelwerkzaamheden aan de slag. Buiten kantoortijden neemt een externe meldkamer het van de Servicedesk over.
Klik op een van de linkjes voor meer informatie over de service van TMC.
Uiteraard zijn wij altijd bereikbaar voor vragen over de mogelijkheden van de meldkamer voor parkeerstoringen. Neem gerust contact op.
Taxameter Centrale B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 80
1114 AD Amsterdam-Duivendrecht
Tel. 020 - 462 0 462
E-mail: info@taxameter.nl
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Uw gegevens worden enkel gebruikt voor het periodiek versturen van de nieuwsbrief. Afmelden kan via de link in de nieuwsbrief. Zie voor meer informatie ons privacystatement.