Hoe duidelijker, hoe beter: nieuwe rapportages

maandrapportages

Rapportages geven inzicht in het functioneren van uw automatenpark. Dat inzicht kan u helpen de service te optimaliseren, waardoor u de parkeerders in uw gemeente goed kunt ondersteunen. Nieuwe rapportagemogelijkheden leveren maatwerk; u krijgt precies wat u nodig heeft, in een helder overzicht.

Nieuwe service

Onlangs zijn we gestart met maatwerkrapportages in pdf, die gemeenten regelmatig in de mailbox kunnen ontvangen. We onderscheiden operationele rapportages en rapportages voor accountancy. Hier bespreken we de operationele maandrapportage.

Op maat

U geeft aan welke rapportages u wenst, welke gegevens u erin opgenomen wilt hebben en op basis van welke data u de cijfers wilt opbouwen. Denk bijvoorbeeld aan een overzicht van de downtime van uw automaten. Die downtime zou u kunnen baseren op de tijd dat de storing is geregistreerd in SmartFolio en het moment dat de monteur de storing heeft opgelost en deze in het systeem afmeldt. Maar ook financiƫle overzichten zijn mogelijk en nuttig, zoals aantallen tickets en opbrengsten.

voorbeeldrapportage

Een voorbeeld

Een voor de hand liggende rapportage is die van de uptime per automaat. Of de downtime per automaat, met een overzicht van het moment dat de storing gemeld is bij TMC, het moment dat de monteur ter plaatse was en het moment dat de storing was opgelost en afgemeld. Dat kan weer de basis zijn voor een overzicht van oplostijden. Of een overzicht van oorzaken van mislukte transacties.

Uw mogelijkheden

Aparte modules kunt u aanvragen, maar u kunt ook de volledige rapportage aanvragen. Vraag uw accountmanager maar eens naar de nieuwste rapportages. Hij toont u graag voorbeelden en bespreekt met u specifieke wensen en de verschillende mogelijkheden.

Terug naar overzicht...